Good doesn't have to be complicated. Real things never are.

taRina

Prameita käsityöläisburgereita tarjoavat ravintolat ovat saaneet ihmiset unohtamaan, mistä burgerissa on pohjimmiltaan kyse: pihvistä. Juustot, kastikkeet ja yllätystäytteet ovat toki nautittavia, mutta mitä on hampurilainen ilman kunnon pihviä? Entä mitä hiton väliä sillä on, vaikka burgeri on valmistettu käsin, jos samat käpälät hukuttavat tärkeimmän täytteisiin? Ylibuustattujen artesaaniburgereiden buumi kertoo meille mutkikkaaksi muuttuneesta maailmasta, jossa erikoistehosteet peittävät allensa aitouden. Me emme voi kuoria maailman pinnalta kaikkea kuonaa, mutta burgerit teemme juuri niin rehdisti kuin kuuluukin.

Social Burgerjointin konsepti on simppeli: pihvi on pääroolissa jokaisessa burgerissa. Salaisia ainesosia tai reseptejä ei ole, erityisen meistä tekevät ihmisemme. Social Burgerjoint onkin enemmän yhteisö kuin ravintola. Meillä voit sulkea hetkeksi pois sekavan maailman kohinan, kokea yhdessä kanssamme puhtaita perusasioita ja nauttia aidon burgerin.

Me jauhamme itse pihvilihan, kahteen kertaan. Siitä muotoilemme varoen sopivan pullean pihvin, jonka laskemme puuhiiligrillin lämpöön liekkien ja savun hellittäväksi. Maun viimeistelemme vain ripauksella suolaa. Pihviä paistamme kunnes mehu virtaa kuumalla pinnalla ja liha on rakkaudella ruskistunut medium-rare. Juuri muuta ei tarvita, burgerin maku on valmiina. Taidolla valmistettu pihvi saa vielä ympärilleen vastapaistetun briossin ja harkitut lisukkeet: tujauksen majoneesia ja siivun juustoa. Ja siinä se on, aito burgeri.

Yksinkertaisuudessa piilee burgerimme kauneus. Hyvän ei tarvitse olla hankalaa – aidot asiat eivät koskaan ole. Ja miksi olla jotain muuta, jos voi olla aito? Welcome to the Burgerhood.

A real burger brings people together

”People first. Burger first.” on muistutus siitä, miksi me olemme olemassa. Joku voisi sanoa, että ykköspaikalla ei ole tilaa kuin yhdelle kerrallaan, mutta meille lausepari kiteyttää merkittävän asian: asiakkaat ja burgerit ovat tärkeimpiä. Näihin kahteen on panostettava yhtä paljon. Toisin sanoen meidän täytyy palvella asiakkaitamme yhtä tinkimättömän hyvin kuin valmistamme burgerimme, jos haluamme luoda kukoistavan Burgerhood-yhteisön.